کار خالصانه تنها راه برای رسیدن به موفقیت است

به گفته فرمانده سپاه قدس گیلان کار خالصانه در دوران دفاع مقدس بسیار خود را نشان داد به طوری که در عملیات فتح‌المبین بیش از ۳۰ هزار اسیر از رژیم بعث عراق توسط رزمندگان اسلام گرفته شد.
کد خبر: ۹۳۹۰۶۳۰
|
۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار محمد عبدالله پور ظهر امروز در یازدهمین جشنواره مالک اشتر سپاه استان گیلان با بیان اینکه گیلان مهد شهدای گرانقدر در عرصه‌های مختلف است، اظهار کرد: گیلان در طول هشت سال دوران دفتع مقدس شهدای بسیاری را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده و بعد از ان هم شهدای مدافع حرم و سلامت حماسه‌های مختلفی را خلق کردند.

وی کار خالصانه را تنها راه برای رسیدن به موفقیت دانست و گفت: انجام کار خالصانه در دوران دفاع مقدس بسیار خود را نشان داد به طوری که در عملیات فتح‌المبین بیش از ۳۰ هزار اسیر از رژیم بعث عراق توسط رزمندگان اسلام گرفته شدند که این اسرا بعد از مدتی در رکاب امام(ره) مقابل رژیم بعث‌ ایستادند و به شهادت رسیدند.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان یکی از دلایل موفقیت جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف را توجه به روحیه جهادی، ایثار و توکل به پروردگار دانست و بیان کرد: در دوران دفاع مقدس و عملیات‌هایی مثل بیت المقدس و فتح المبین ثابت شد که اگر کار برای پروردگار باشد می‌توان حتی کاخ دشمن به تصرف درآورد.

وی با تأکید بر لزوم توجه به ویژگی شخصیتی شهید مدافع حرم حامد کوچک‌زاده و نرجس خانعلی‌زاده نخستین شهید مدافع سلامت کشور  بیان کرد: شهید کوچک‌زاده به ما یاد داد که چطور بدون امکانات می‌شود قله‌های اقتدار و فداکاری را فتح کرد به این منظور باید ویژگی تمامی شهدای مدافع حرم، دفاع مقدس و سلامت برای جوانان بازگو شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار